Rolig helg!

Har haft en jätterolig helg på sundsvalls bhk, vi har provat på rallylydnad, agility, freestyle mm. Det har varit en rolig och givande helg för både förare och hund. Alva har tyckt att allt varit jätteroligt även fast de innebär att vara med mig och inte leka med dem andra hundarna, hon blir istället sur och tycker att dem stör i hennes träning:)
 
Jag har iaf fått massor av motivation och nu vill jag tävla med Alva, jag vill tävla lydnadsklass 1 tills jag får mitt Lp1  på Alva sen vill jag tävla rallylydnad när vi har klarat det! Dock har jag ju aldrig tävlat lydnad och är lite tveksam om Ala är så bra som jag tycker eller om jag har fel... Vi får se, men jag är bra sugen att anmäla till tävling och sedan dunderträna tills det är dax...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!