Väldigt längesen!

Ja det var nu över ett år sedan jag skrev här sist! Såklart har det hänt en del... En valpkull, en hund mindre, lite träningar och massor med mer.
 
Pepsi, våran äldsta vovve och våran första pudel fick vandra vidare i vintras, hon har haft ett långt liv trots endel sjukdomar efter vägen. Pepsi finns alltid kvar i våra hjärtan!
 
Soya har haft en kull med 2 valpar, 1 hane och 1 tik, båda  svarta! De har båda flyttat till toppen familjer.
 
Alva har tränat en del, dock alldeles för lite, men förhoppningsvis är vi på rätt väg nu!
 
Jag och Kiwi och Alva har flyttat till en lägenhet i bergsåker medans mamma och pappa bor kvar på Alnö med Soya.
 
Jag och Alva går kurs på Sundsvalls bhk nu och då tränar vi en gång i veckan, nu till helgen ska vi dessutom medverka i en Ung med hund helg vilket ska bli mycket spännande och roligt! Detta är något Alva tycker är jättekul och jag hoppas att vi är på rätt väg för att kunna tävla till våren! Dessutom håller vi lite smått på att börja spara päls igen och hoppas ha tillräckligt med päls för att ställa till vår/sommar. Nu är tanken att vi ska skaffa meriter i såväl lydnad som utställning och kanske kanske även i agility för att sedan para Alva nästa höst då hon är 3.5år gammal. Vill dock skaffa lite meriter på min mycket arbetsglada hund först! Det är verkligen en stor hund i litet format, hon kräver endel stimulans!
 
Jag ska försöka uppdatera här lite oftare än vad jag gjort.. Ett år är lite för långa intervaller för att hålla en levande blogg!:)
 
Mvh Jennifer Ohlson, Kennel Super Design's
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!